مقاله نقش تجارت الکترونیک در صادرات شرکتهای کوچک و متوسط (SME) در ایران

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
چکیده:
نقش اینترنت بر اساس تجارت الکترونیکی در یک تجارت متغیر به عنوان هسته تمرکز این گزارش است. تجارت اینترنتی منفعت رقابتی را می تواند برای مقبولیت سریع فراهم کند. هر چند زمان برای چنین سودهایی دارد از بین می رود و فرایند سریع دوباره به تجارت احساس نیاز میشود. 

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
تکنولوژی- تجارت الکترونیکی
فواید تجارت اینترنتی
مدل تجارت الکترونیک
موانع واقعی برای تجارت اینترنتی
موانع قابل مشاهده برای تجارت اینترنتی
موانع  بالقوه برای تجارت اینترنتی
دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 7174 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:50 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته اقتصاد، مدیریت، فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش