ترجمه مقاله مفاهیم مدیریت دانش بنیان در مدیریت کیفیت خدمات(Implications of Knowledge-Based Manageme)

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
Implications of Knowledge-Based Management on Service Quality Management
مفاهیم مبتنی بر دانش مدیریت در مدیریت کیفیت خدمات به عنوان رویکرد جدید در خدمات می باشد، که در آن انجام عمل به نفع مشتری را می توان اصطلاحاً منطق برتری خدمات (
service-dominant logic) نامید.
کسب و کار مدرن، بواسطه یک پروسه انطباق با مفهوم مدیریت جدید در ارائه خدمات با کیفیت، روی توسعه مداوم سرمایه های فکری متمرکز شده است. با این حال، فنآوری های جدید مدیریت سازمان های ارائه کننده خدمات، تامین کننده توانایی انطباق با خواسته ها و ترجیحات همیشه در حال تغییر مشتری می باشند.
این مقاله در زمینه پرداختن به ادبیات تئوریک مدیریت دانش بنیان در مدیریت کیفیت خدمات قابل بهره برداری می باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 2575 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc-pdf-zip

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:562 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلود شده یک فایل zip است و شامل فایل word ترجمه مقاله و فایل pdf اصل مقاله انگلیسی می باشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    ترجمه مقاله در قالب فایل word در 6 صفحه و قابل ویرایش
    مقاله اصلی به زبان انگلیسی در قالب فایل PDF در 6 صفحه

  • گالری تصاویر :