سورس پروژه نرم افزاری قفل پوشه یا فولدرلاک folder lock به زبان سی شارپ #c و دیتابیس اس کیو ال sql

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » سی شارپ
توضیحات:
پروژه کامل نرم افزاری قفل گذاری و مخفی نمودن فایل ها و فولدرها به زبان سی شارپ با سورس باز با یوزرنیم پیش فرز pezhman  و پسورد پیش فرض gholamnezhad که به دلیل باز بودن سورس آن به راحتی قابل ویرایش و ارایه در تمام مقاطع تحصیلی در انواع رشته های نرم افزاری و امنیت اطلاعات می باشد.
این پروژه نرم افزاری با ظاهری ساده و کاربرپسند کاملا حرفه ای و طبق اصول برنامه نویسی نگارش شده و حتی به عنوان پایان نامه در رشته های مختلف کامپیوتر و برنامه نویسی قابل ارایه و دفاع است.این پروژه که در اردیبهشت ماه سال 94 توسط دانشجوی کارشناسی نرم افزار میثم صبوری نوشته و طراحی شده با حداقل قیمت و برای اولین بار در این سایت به فروش می رسد.


یوزرنیم پیش فرض pezhman 
پسورد پیش فرض gholamnezhad
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » سی شارپ

تعداد مشاهده: 3442 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: CSPROJ , SLN

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:917 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    یوزرنیم پیش فرز pezhman  و پسورد پیش فرض gholamnezhad که به دلیل باز بودن سورس آن به راحتی قابل ویرایش و ارایه در تمام مقاطع تحصیلی در انواع رشته های نرم افزاری و امنیت اطلاعات می باشد.
    برای ویرایش این نرم افزار فقط کافیست ویژوال استودیو 2010 را نصب نموده و بر روی فایل اصلی درون برنامه دابل کلیک نمایید تا سورس نرم افزار باز شده و ویرایش های خود را اعمال نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    سورس پروژه نرم افزاری به زبان سی شارپ #c
    دیتابیس اس کیو ال SQL

  • گالری تصاویر :
    سورس پروژه نرم افزاری قفل پوشه یا فولدرلاک folder lock به زبان سی شارپ #c و دیتابیس اس کیو ال sql سورس پروژه نرم افزاری قفل پوشه یا فولدرلاک folder lock به زبان سی شارپ #c و دیتابیس اس کیو ال sql