ترجمه برنامه لندن هوشمند Smart London Plan

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

"ما باید برتری فنی لندن را مهار کنیم تا این پایتخت به عنوان یک شهر هم عملکرد بهتری داشته باشد"

 

جمعیت لندن از سال 2011 تا 2021 یک میلیون نفر رشد خواهد کرد - این سریع ترین نرخ رشد تا کنون است. ما با نه میلیون نفر جمعیت بعد از نیویورک قرار خواهیم گرفت و تا سال 2030 جمعیت ما به 10 میلیون خواهد رسید. ما با این پیش بینی جمعیتی، تا سال2031 ما حداقل 641000 شغل، 800000 خانه و بیش از 600000 مسافر دیگر خواهیم داشت که نیاز خواهند داشت در ساعات اوج شلوغی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. چالش افزایش زباله و فاضلاب و فشار بیشتر در زمینه بهداشت و درمان و تامین انرژی وجود خواهد داشت.

من از رشد آینده لندن قاطعانه دفاع می کنم. لندن یکی از تولید کنندگان توانمند بنگاه ها، مشاغل و سرمایه گذاریهای درونی جدید است ولی واقعیت اینست که ما باید فکر کنیم این پایتخت بزرگ می تواند از آن پشتیبانی کند.

"ما باید برتری فنی لندن را مهار کنیم تا این پایتخت به عنوان یک شهر هم عملکرد بهتری داشته باشد، از رشد آن حمایت کند و کمک کند که زیرساختها و خدمات ما برای شهروندان لندن و نیازهای تجاری، حساس تر باشد. ما نیاز داریم محققان و کارآفرینان برتر لندن، رویکردهای جدیدی برای چالشهای رشد این پایتخت ابداع کنند. و همانطور که این برنامه نشان می دهد، آنها از قبل دست به کار شده اند و شهرداری از جهات زیادی در این مسیر حرکت می کند.

بوریس جانسون

شهردار لندن

دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 3530 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 105

حجم فایل:1,710 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل