مبانی نظری و پیشینه پژوهشی نظریه ها و تعاریف رضایت شغلی

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
دانلود مبانی نظری با موضوع مبانی نظری و پیشینه پژوهشی نظریه ها و تعاریف رضایت شغلی،
در قالب ورد و در 33 صفحه، قابل ویرایش

فهرست مطالب:
رضایت شغلی
2-1-24-تعاریف رضایت شغلی
2-1-26- نظريات بروفي
2-1-27-نظريه پارسون
2-1-28-نظريه کورمن
2-1-29-عوامل موثر بر رضايت شغلي
عوامل سازماني
عوامل محيطي
ماهيت كار
عوامل فردي
2-1-30-پيامدهاي رضايت شغلي و عدم رضايت شغلي
2-1-31-رضايت شغلي و عملكرد
2-1-32-ميزان حرفه‌ای بودن و رضايت شغلي
2-1-33-تحصيلات و رضايت شغلي
2-1-34-مدل‌های رضايت شغلي
2-1-35-نتايج رضايت شغلي
2-1-36-رضايت شغلي و عملكرد
2-1-37-رضايت شغلي و ترك خدمت
2-1-38-رضايت شغلي و غيبت
2-2-مطالعات انجام شده
2-2-1-مطالعات انجام شده در خارج از کشور
2-2-2-مطالعات انجام شده در داخل کشور  
منابع و مآخذ



قسمتی از متن:

تعاریف رضایت شغلی
مقصود از رضایت شغلی نگرش کلی فرد درباره کارش است. کسی که رضایت شغلی او در سطحی بالاست، نسبت به شغل یا کار خود نگرشی مثبت دارد. کسی که از کار خود راضی نیست (رضایت شغلی ندارد) نگرشی منفی نسبت به شغل و به کار دارد. هنگامی که درباره نگرش کارمندان بحث می‌شود غالباً مقصود چیزی جز رضایت شغلی آنان نیست. در واقع در این زمینه معمولاً این دو «رضایت شغلی» و «نگرش» را به جای یکدیگر به کار می‌برند.
رضایت شغلی یک حالت احساسی مثبت یا مطبوع است که پیامد ارزیابی شغلی یا تجربه فرد است. این حالت احساسی مثبت، کمک زیادی به سلامت فیزیکی و روانی افراد می‌کند. از نظر سازمانی سطح بالای رضایت شغلی منعکس کننده جو سازمانی بسیار مطلوب است که منجر به جذب و بقاء کارکنان می‌شود.



دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 114 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:83 کیلوبایت

 قیمت: 21,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    با نرم افزار آفیس 2007 باز شود.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ورد در 33 صفحه. قابل ویرایش